Keskmised kroonikud, Sügis

KANDLELAAGER

1. päev

Mina jõudsin kell 12.15 ja siis oli Katariina juba kohal. Mind pandi tuppa koos Hanna-Liisi, Marta Mia ja Katariinaga. Me pakkisime asjad lahti ja siis häälestasime kandled all saalis. Pärast seda läksime me sööma. Siis ma sain lõpuks aru et Ann oli oma fotoka maha jätnud. Pärast seda oli proov. Me võtsime Laura uusi Šoti lugusi. Ma olen muidu esimeses kandles aga nendes pean ma mängima teist kannelt. Kui proov oli läbi oli jälle söömine. Me tahtsime nii väga Katariinaga Rongimängu mängida ja lõpuks olid Pauliina ja Miia nõus. Me võtsime väiksed Ronja ja Meele ka mängu. Laura ja Ann läksid kuskile sünnipäevale ja Anni fotokale järele. Kui mäng läbi sai oligi magama mineku aeg. Osad veel mängisid midagi. Meie toas oli väga kõva krõpsu hais ja me tuulutasime Martaga meie tuba. Lõpuks me läksime lihtsalt magama.

2. päev

Ma ärkasin selle peale kui Katariina mu kõrval enne kaheksat sahmima hakkas. Ma püüdsin veel magada aga ma ei saanud enam ja kell oli ka juba kaheksa. Me läksime pesime Katariinaga hambad, panime riidesse ja läksime kandleid häälestama. Hanna-Liis ja Marta veel magasid. Me häälestasime kandled ja ootasime millal võib sööma minna. Pärast sööki oli proov. Jube kähku läks see proov, sest juba me läksime lõunat sööma. Pärast sööki oli väike paus ja jälle proov. Me Katariinaga harjutasime selle pausi. Oli jälle proov. Sellesse proovi jäid Moonika ja Raily natuke hiljaks aga Hanna-Liis ja Marta jäid päris palju hiljaks. Pärast proovi läksime jälle sööma. Pärast me harjutasime Katariinaga homseks esinemiseks. Siis kui me Katariinaga koos toas olime tuli järsku Laura tuppa ja ütles mulle et ma tahan ka välismaa kommi.(ta mõtles neid mis ma reisilt olin kaasa toonudja ma ei tea kust ta teada sai) Me saime lõpuks aru et me oleme piisavalt laiselnud ja tahtsime nüüd Rongimängu mängida. Me mängisime koos Mirteli ja Ronjaga. Me jõudsime lausa kaks mängu mängida. Me tahtsime et Miia ja Pauliina ka meiega mängiksid aga nad pidid oma mingit lugu koos harjutama. Meie toas oli endiselt krõpsu hais. Me tuulutasime jälle ja seda jäi vähemaks. Me olime lõpuks nii väsinud et pesime lihtsalt hambad ja läksime magama kuna homme oli kontsert.

3. päev

Kui ma kell kaheksa kella peale tõusin oli jälle Katariina üleval. Me pesime jälle hambad, panime riidesse ja hakkasime asju kokku panema. Kõige pealt panime madratsi, magamiskoti ja padja. Siis panime oma riided ja välja jätsime ainult esinemis asjad. Me läksime Panime kandled häälde ja siis sööma. Mängisime kõik lood läbi ja siis harjutasid väikesed meie kannelde peal. Me pidime kandlekotid panema esinejate ruumi ja kandleld ära häälestama. Läksime sööma. Pärast seda pidime asjad kokku panema ja end kostserdiks valmis panema. Meil olid Katariinaga asjad koos ja mu ema jõudis varem ja viis mu asjad juba ära. Meie esinemine läks hästi välja arvatud mu mõned dieesid ja bemollid. Mulle meeldisid väga väikeste lood. Me panime pärast esinemist kandled kokku ja soovisime kõigile head arga ja läksimegi koju.

Keskmine kroonik Mariann
Sügis, Väiksed kroonikud

Esimene päev

Peaaegu kohe peale saabumist oli lõuna, aga ikka oli aega, et asjad lahti pakkida. Peale lõunat tegime ikka hoolega proovi, aga pauside ajal oli lõbu ja suhtlemist laialt. Eriti lõbusaks läks peale õhtusööki, sest siis oli proov läbi ja sooviad said poodi minna (ma ei läinud kaasa, vaid mängisin Paulaga potikat). Peale poeskäiku oli võimalus veel pikalt mängida. Sellel toredal õhtul mängisime “bibidi-babedi buu” mis käib (nii palju kui aru sain ja meeles on) nii: ringi keskel on üks inimene kes käib ringi ja ütleb inimestele asju, kui ta ütleb “boo” ei tohi sa midagi teha, kui ta ütleb “bibidi-babedi buu” pead sa temaga samal ajal või varem “buu” ütlema, kyi ta ütleb sulle “aaria” pead sa oma kõrval olevatelt inimestelt käest kinni võtma ja laulma “aaaa”, kui ta ütleb sulle “elevant” pead sa endale tegema londi ja kaks sinu kõrval olevat inimest sulle kõrvad, kui ta ütleb “lendur” pead sina tegema endale prillid ja sinu kõrval olevad inimesed tiivad ja kui ta ütleb “öökull” pead sa tegema oma silmade ümber suured ringid ning su kõrval olevad inimesed tiivad. Juhul kui sa käitud sõna korral valesti, vahetad sees oliaga kohad ja hakkad ise küsima.

Teine päev

Hommiku söögiks olid võileivad ja puder. Peale hommikusöök pillid häälde (kes enne hommikusööki ei pannud) ja mängima! Pausid olid seegi kord lõbusad, aga ikkagi oli kõige lõbusam süüa väga head lõunat ja peale seda uuesti mängima (kannelt) minna. Ühel pealelõunasel pikemal pausil tegime me inimpüramiidi mille pilt on nüpd Instagramis. Peale õhtusööki oli jälle poeskäik (kuhu ma ka ei läinud, aga kommi ikka sain). Sellest õhtust on mul kõige paremini meeles kuidas me mängisime viimse võimaliku hetkeni tõde või tegu.

Kolmas (esinemise) päev

Olin hommikul pisut närvis, aga see kõik laabus peale kosutavat hommikusööki. Me tegime jällekord proovi (nüüd juba laval). Ma arvan, et kontsert läks hästi ja kogu laager oli põnev ja tore.