Suured kroonikud, Suvi

Suvi 2022: Mariann

1. päev

Mina jõudsin laagrisse alles kella 19 paiku, sest tulin reisilt. Vastu võtsid mu Katariina, Ann ja Laura. Nad tegid mulle väikese tuuri ja lõpetasime meie toas. Majakesed olid väikesed ja neis olid ainult narivoodid. Mina magasin üleval ja Katariina magas all. Meiega olid veel toas Regina, Miia, Paulina, Sandra, Mirtel ja Ege. Kui mu asjad said pakitud läksime Kataga mu kannelt kokku panema ja lugusi vaatama. Kui tundus, et  sai piisavalt mängitud läksime tuppa ja mängisime “Laamat”. Kella 21 paiku läksime uuesti kannelde juurde ja tahtsime mängida veel midagi, aga sattusime rääkima ja rääkisime Kata ja Reginaga 4 tundi. Lõpuks otsustasime, et aeg oleks magama minna ja pesime hambad ja läksime magama.

2. päev

Äratus pidi olema idee poolest kell 8.00, aga meie vedelesime veel 15 minutit voodis. Lõpuks tõusime ülesse ja kuna vetsud ja kraanikausid olid majast kaugel, siis võtsime ette rännaku nendeni. Lõpuks jõudsime kell 8.40 kannelde juurde ja panime oma pilli häälde. Hommikusöögiks oli puder ja võikud. Peale sööki panime Kariini ja Nora kandled häälde ja läksime hommikuvõimlemisele. Hommikuvõimlemist viisid läbi Miia, Regina, Paulina ja Ege. Saime teada, et kõigi lemmikdirigent Ruth oli haigeks jäänud ja koju läinud. Proov hakkas kell 10.30 ja kestis kella 13-ni. Mängisime Anni lugusi. Sõime lõunat ja läksime jälle proovi – seekord siis Laura lugusi. Suure hädana tuli see, et mitte keegi esimesest kandlest, keda oli mina, Kata, Mirtel ja üks väike suur, ei suutnud ära mängida “Lillede valsi” viimast lehekülge. Seal on palju erinevaid käike ja mitte keegi ei saand hakkama. Teadsime, et õhtul on vaja palju harjutada.  Peale õhtusööki läksimegi harjutama. Kui rohkem ei jaksand tegime väikse lauamängutiiru ja läksime jälle harjutama. Mingi hetk tuli jälle Regina ja me jäime rääkima ja jälle nii, et lõpetasime kesköö paiku ja läksime kiiresti magama.

3. päev

Kell helises jälle kell 8, aga liigutama hakkasime alles 8.15. Muidu oli hommik nagu hommik ikka-pesime hambad, panime kandled häälde, sõime hommikut ja panime Kariini ja Nora kandled häälde. Hommikuvõimlemiseks olid seekord 2 toredat tantsu. Kuna Laura pidi eelmise päeva õhtul Tallinnas esinema, siis teda hommiku poole veel ei olnud, seega mängisime Anni lugusi. Lõunal saime teada, et proov kestab lühemalt ja me lähme kanuutama. Enne pidi muidugi proovi üle elama. Meie õhtusest harjutamisest ei olnud midagi kasu, sest me ei suutnud oma asju õigel ajal mängida ja seega tuli “Lillede valsis” järjekordne epic fail. Mängisime ka paari Ruthi lugu Laura dirigeerimisel. Kohe peale proovi sai esimene kamp juba kanuutama minna. Meid viidi mingi imeliku vana kastiautoga, millega sõit meenuts rohkem Ameerika mägesi kui tavalist maapinda. Ma sõitsin koos kanuus Kata ja oma õe Kariiniga. Muidugi, suurepärased mitte kanuutajad, nagu me oleme, siis suutsime niimoodi kinni jääda, et meil läks välja saamiseks palju aega ja Laura jõudu vaja. Õhtusöök oli maitsev nagu alati ja peale seda jagati meid gruppidesse, milles pidime tegema stiilika õhtul väikese muusiklise etteaste ette antud laulu viisi põhjal. Mina oli koos Regina, Laura, ja veel kahe väiksega. Meie laul oli “Võilill”. Õhtul me veel harjutasime ja tegime üksteisele patse, sest stiilika jaoks oli lokke vaja saada.

4. päev

Seekord magasime veel natuke kauem kui varasematel päevadel. Voodist sai ülesse alles 8.30 paiku ja siis pidi kiirelt hambad pesema ja kandled häälestama. Seekord palusid tüdrukud mind hommikuks venitusharjutusi tegema. See läks väga hästi. Peale hommikusööki oli proov ja siis lõuna. Oma asju pidi ka juba vaikselt hakkama kokku  panema. Õhtusest proovist saime varem ära, et end stiilika jaoks valmis panna ja oma gruppidega veel viimast korda harjutada. Mina olin Sophie ja Katariina Donna ,,Mamma Mia”-st. Mul oli üks ema lilleline kleit ja Sandralt sain endale ühe vöö. Patsidest tulid lahedad lokid, mis olid ka Sophiel. Pildistamisega pidi varakult peale hakkama, et saaks kiiremini läbi. Sai tehtud ka sõbrapilte nagu iga aasta. Nüüd oli aeg esimeseks mänguks – kõik olid rivis ja sa pidid ütlema kõikide nimed, kes olid enne sind ja siis enda nime ja selle, kust sa tuled ning järgmine pidi ütlema kõik eelnevad nimed ja siis oma nime ja kust ta tuleb. See mäng oli väga naljakas, sest kõik väiksed sattusid lõpu poole ja neile ei jäänud nimed meelde. Nüüd oli aeg oma etteasteteks. Meie oma oli viimane. Enne meid olid ,,Võilill”, ,,Rongisõit”, ,,Sära, sära täheke”, ,,Põdra maja” ja ,,Juba linnukesed”. Meie olime erinevat teksti oma laulusalmide vahele pannud ja pärast laulsime seda teistsuguse rütmiga. Väga naljakas oli. Siis oli Annil üks mäng, kus kõik tiimid olid tooli ümber ja Ann lasi mõne muusikali teemalaulu või esitas Sotto teemalise küsimuse ja see, kes esimesena toolile istus ja ja õige vastuse ütles, sai oma tiimile punkti. Mängul oli ka teine osa – muusikaliteemaline sõnarägastik. Me ei suutnud leida ühte sõna. Kuna me olime esimeses pooles saanud palju punkte siis saime ikkagi 1. KOHA. Kõige lõpuks oli ühispilt ja seejärel läksime oma tuppa asju pakkima. Kui asjad said enam-vähem kokku läksime magama.

5. päev

Hommikul ei saanud enam ärkamist hilisemaks lükata, sest toad olid vaja korda teha ja kandleid häälestama minna. Hommikuses proovis mängisime kõik lood läbi ja poole pealt tulid väikesed meid kuulama. Neile meeldis kõige rohkem “Love runs out”. See vist meeldis kõigile suurtele ka. Peale seda pidime kiirelt kandled ja noodid ja puldid kokku panema, et jõuda sööma. Magustoiduks oli jäätis, mis meeldis kõigile. Siis vedasime oma asjad toast välja kannelde juurde ja siis sealt edasi juba oma autosse. Laager oli väga tore ja ootame juba uut laagrit.